פיתוח באקסס גם לאינטרנט

אקסס בענן

פיתוח מערכת מידע באקסס והנגשתה לאנשי שטח.

בכל חברה ואירגונים קיים צורך במערכת מידע שתשרת את צרכי העסק. בחלק גדול מהם רוב המשתמשים נמצאים במשרדים ועובדים על מחשבים (desktop).

בחלקם קיים בנוסף צורך בהנגשת חלק מהמידע לאינטרנט, אם זה לטובת אתר האינטרנט של  החברה (מלאי, קטלוג מוצרים וכו)   ואם לשימוש של אנשי שטח כגון אנשי מכירות, נהגים, טכננאים ועוד.

אקסס היא מערכת המיועדת בעיקר לפיתוח תוכנות דסקטופ  (תוכנות המופעלות על מחשב P.C).  אך במידה ורוב שימוש מערכת המידע הוא במחשבי P.C ורק חלק קטו יחסית מצריך נגישות לאינטרנט, ניתן לפתח מערכת היברידית. החלק המיועד לשימוש בדסקטופ יפותך באקסס , תוך שימוש בדאטאבייס מסוג SQL SERVER בענן. את הישום המצריך עבודה בשטח/הנגשה לאינטרנט אם זה על מחשב נייד, טאבלט או  טלפון חכם, ניתן לפתח באפליקציה אינטרנטית בטכנולוגית .net  שתעבוד גם היא בחיבור ל SQL SERVER.

יתרונות של מערכת היברידית כזאת:

פיתוח באקסס הוא מהיר יותר וזול יותר. במידה ולאירגון/חברה לא קיים צורך שכל המערכת תעבוד בצורה אינטרנטית אז חבל לפתח מערכת שזמן הפיתוח שלך היהי גדול בהרבה מפיתוח מערכת אקסס וכמובן תהיה הרבה יותר  יקרה .

ניסיוננו הרב בפיתוח מערכות מידע קלאסיות (דסקטופ) ופיתוח מערכות אינטרנט מתקדמות. מאפשר לנו לפתח עבור לקוחתינו פתרונות מושלמים המותאמים בדיוק לצורכיהם גם מבחינת ביצועים וגם מבחינת תקציב.

יתרון נוסף הוא איחסון מסד הנתונים בענן שרות שאנחנו מספקים ללקוחותינו, המאפשר לעבוד על המערכת מכל מקום וגם חוסך מהלקוח את הצורך באחזקת שרתים.