מערכת ERP ב שליש מחיר

פיתוח באקסס

מערכת לניהול מלאי, רכש ,לקוחות והזמנות ב אקסס


אם היינו מספרים לכם שאנחנו מוכרים מערכת ERP לניהול עסק בשליש מחיר ממערכות ERP מתחרות הייתם מאמינים?

אז זהו שאנחנו לא באים לספר זאת.

אלא שרוב בעלי ומנהלי העסקים הקטנים והבינונים שירצו לרכוש מערכת ERP יחשבו פעמיים או שלוש בשל המחיר היקר . אחרי שיעברו את משוכת המחיר עליהם לחשוב האם אני זקוק לכל מה שמערכת ה ERP מציעהב לי.

עבור 50% מהעסקים לפחות 60% ממה שמערכת ה ERP מציעה הוא לא רלבנטי.

וככל הנראה לא יהיה בשימוש. כאן אנחנו  נכנסים כבית תוכנה ותיק יצא לנו לפתח תוכנות ERP עבור עסקים עוד לפניי שקראו להם ERP.

הפתרון שאנו מציעים תפור לצורכי הלקוח ולכן המחיר של מערכת כזו יכול להיות כשליש ממערכת ERP שתהיה פחות מתאימה לצורכי הלקוח ותצריך תהליך התאמה והטמעה ארוך ויקר.

דוגמא לסיפור לקוח:

הלקוח ישראלי, מייצר את מוצריו במספר מפעלים בסין ומשווק אותם באמצעות אנשי מכירות לחנויות בארה"ב.

אנשי המכירות מקבלים קטלוג מוצרים עם כמות זמינה ומחירים, ורושמים  הזמנות מסוחרים ומזרימים אותן בחזרה  באקסלי.

המלאי מנוהל באקסלים וכן  הזמנות הייצור למפעלים בסין. על מנת לקבל  מלאי קיים וזמין בכל רגע ורגע , וכן דוחות מכירות עדכניים. היה צורך להרכיב דוחות מסובכים ממספר רב של גיליונות אקסל. ולשם כך העוסקה פקידה במשרה מלאה. הדוחות לא היו תמיד זמינים במהירוצ הנדרשת וכן היו חשופים לטעויות אנוש.

בשלב הראשון פיתחנו עבורם מערכת באקסס לניהול המלאי, והפקת דוחות מכירות ומלאי.  הפקת דוחו"ת מכירות ומלאי שלקחו ימים שלמים הפכו לזמינים בלחיצות כפתור בודדות ובחתכים רבים יותר. מלאי "שהלך לאיבוד" בגיליונות האקסל המרובים. חזר והופיע בצוררה בולטת בדוחות שהופקו ע"י מחולל הדוחות.

קטלוג המוצרים שהיה מופק לאנשי המכירות בצורה ידנית ע"י גיליון אקסל הפך לזמין בלחיצת כפתור וכקובץ PDF צבעוני ומרהיב עין.

למותר לציין כי משרת הפקידה שהיתה ממונת על הפקת הדוחות ,נחסכה.

העובדה שאקסס מאפשר עבודה עם SQL SEVER בענן עשתה את המערכת לזמינה ביותר,. העלנו את מסד הנתונים לענןו ופיתחנו אפליקציה אינטרנטית משלימה ב DOT.   (דוט נט) המאפשרת לאנשי המכירות להזין את הזמנות הלקוחות הישר מהיכן שהם נמצאים בטבלט שלהם.

אז נכון שלא מדובר במערכת ERP קלאסית, אך מדובר בפתרון תפור לצורכי הלקוח ובשליש מכיר ממערכת ERP.

פיתוח תוכנה